COMUNICAT AL COL·LECTIU DE BOMBERS I BOMBERES DE LA GENERALITAT

 

NO ALS MENÚS AMB CAIXES

 

La DGPEIS ens proposa assistir al tast de les noves varietats dels avituallaments per packs, després d’allargar el contracte amb l’empresa subministradora.

Però us fem saber que els sindicats NO HI ASSISTIREM.

Els motius de la nostra negativa són:

En primer lloc, els sindicats ens sentim enganyats, ja que l’última vegada que se’ns va oferir participar en un acte similar, aquest es va utilitzar per  transmetre al col·lectiu de Bombers que aquest sistema d’avituallaments comptava amb el nostre vistiplau, quan la nostra posició sempre ha estat contrària a la seva implementació.

D’altra banda, i tal com la mateixa DGPEIS reconeix, aquests packs generen un rebuig generalitzat dins del col·lectiu. Per tant, malgrat la voluntat d’augmentar la varietat dels menús, considerem que la base d’aquest sistema continua sent inadequada. Els motius i les raons de la nostra negativa a continuar amb aquest model d’avituallament queden exposats en un document adjunt enviat a la DGPEIS on proposem un model propi.

També volem expressar el nostre malestar pel fet que s’hagi renovat la contractació d’aquests packs sense haver escoltat les nostres propostes de canvi, manifestades a través de sol·licituds de reunions específiques per tractar el tema i valorar alternatives per a l’avituallament del personal operatiu. El rebuig que genera aquest sistema no és per la manca de varietat, sinó per la seva qualitat. Aquesta situació fa que, de cap manera, vulguem ser còmplices ni contribuir a blanquejar cap intent de perpetuar aquest sistema.

AIXÍ DONCS, NO COMPTEU AMB LA PART SOCIAL PER A L’ACTE DEL DIA 28 DE MAIG.