Comitè Intercentres amb Empresa i Treball
Diàleg obert, problemes pendents
El 20 de maig de 2026, el Comitè Intercentres del personal laboral del Departament d’Empresa i Treball s’ha reunit per primera vegada, ja constituït, amb l’equip de Recursos Humans. La reunió s’ha desenvolupat en un to correcte i constructiu, que ha permès obrir un primer espai de diàleg. Tot i això, la realitat als centres de treball continua evidenciant mancances estructurals que cal afrontar sense més dilacions.
procés.
Vacances 2026 a ATRI
Encara no s’han incorporat els dies reconeguts per sentència. Depèn de Funció Pública, i el retard genera incertesa i dificulta la planificació del personal. Esperem que es resolgui aviat i que les treballadores i els treballadors puguin gaudir d’aquests dies amb normalitat i sense incidències.
Jubilacions parcials
CIFO i manca d’estructura
Tot i les noves contractacions de docents, es confirma la manca de personal estructural. Als centres, molts docents assumeixen tasques que no els corresponen per la falta de suport administratiu i tècnic. Aquesta situació és insostenible i afecta directament tant les condicions de treball com la qualitat del servei.
D’altra banda, alguns docents ja comencen a disposar de correu corporatiu, una eina bàsica per al desenvolupament de la seva feina.