1.-Calendaris 2025

La part social aprovem els calendaris que no han presentat cap modificació de l’any passat.

Direcció de Serveis: Unitat de telecomunicacions, unitat de gestió de flotes.

DGAR: Caps de Sala, caps de xarxa, telecomunicacions

DGP: conductors, oficials de manteniment i telefonistes.

DGPEIS: GEM, Epaf, Premsa i TESI

 

Pendents:

Direcció de Serveis: Taller ràdio.

DGAR: Teoc

DGP: Encarregats i emmagatzemadors.

DGPEIS: Teoc, TEHM

SCT: Premsa i Teoc

DGPC: Teoc.

 

2.-Temes Transversals

2.1.- Previsió convocatòries de concurs de canvi de destinació.

La responsable de Coordinació i Interlocució Sindical comunica que enllestides les bases de Funció Pública (FP) Ha enviat informació del nou aplicatiu i a data d’avui s’està introduint informació a la nova aplicació. Cap departament ha vist aquest aplicatiu i estan a l’espera de la seva formació. FP està amb la redacció del model base. La idea de FP és treure una única convocatòria. Per tempos, FP està analitzant les convocatòries que s’han de fer abans i considera que pot haver-hi processos que s’hauran d’avançar. IAC-CATAC, en el marc de la CIVE insistirem perquè això no passi.

 

2.2 Reclamació reunió grup de borses.

Els diferents departaments faran proposta de data abans de finals de mes.

 

3.-Direcció de Serveis. Estat del complement específic de lloc del personal de la Xarxa Rescat

La responsable de Coordinació i Interlocució Sindical informa que amb el canvi de conselleria i els canvis en la seva direcció estan tornant a treballar amb aquest complement. Al pròxim comitè i haurà més informació.

 

4.-DGAR – Reclamació reunió del grup de treball TEOX de les àrees regionals

La Cap de Servei de Gestió de Personal comunica que estan a l’espera del vist i plau de direcció de serveis per augmentar el personal de l’àrea regional de Tarragona. Faran proposta del calendari amb les 2 incorporacions. Igualment esmenta que, per la proposta del grup de treball, des de la part social els hi enviïn els temes per poder preparar-ho i així buscar data per fer la reunió.

 

5.-DGPC – Proposta de reunió de grup de treball TEOC

La part social demanem una reunió de grup de treball per tractar temes que preocupen als treballadors i les treballadores. La Coordinadora de Gestió demana que enviem els punts a tractar i que buscaran data per fer la reunió.

La part social demanem que es faci una contractació urgent per una plaça de periodista i que es plantegi la creació d’una borsa de treball d’aquesta categoria.

 

6.-DGP – Creació centre logístic. El Prat de Llobregat i canvi de centre de treball del personal de magatzem

La Cap del Servei de Gestió i Coordinació de Personal comunica el canvi d’ubicació, de l’edifici de base, Sant Martí de Barcelona. S’han de fer unes obres, que tindran una durada de 3 anys. S’ha buscat un nou centre al Prat del Llobregat, no suposa un canvi de residencia a les treballadores, consideren que es tracta d’una mobilitat funcional. Els treballadors i treballadores, un total de 8, ja estan informats.

 

7.-DGPEIS

7.1 – Proposta de contracte de suport per cobrir les nits dels TEOC que es troben en adaptació per motius de salut.

IAC-CATAC demanem que el personal laboral que té adaptació horària es puguin cobrir amb contractes de reforç, sense haver d’esperar que el torn quedi sota mínims. El Subdirector de RRHH comunica que no és viable perquè es una situació anòmala, ara mateix estan amb una adaptació revisable.

 

7.2 Proposta de cobrir els sota mínims de caps de sala RET/RETE amb TEOC.

El Subdirector de RRHH, confirma que quan el torn es quedi sota mínims per part dels caps de sala es cobrirà amb un TEOC.

 

7.3 Reclamació reunió informativa caps de sala RET/RETE

El Subdirector de RRHH comunica que parlarà amb el Cap de la Divisió i fixaran una data. Intentaran que sigui abans del pròxim intercentres.

 

7.4 Modificacions RLT error codis llocs permanents i discontinus.

La Cap de RRHH informa que hi ha hagut un error en el codi lloc. Es tracta de les places d’aplantillament. S’està fent el tràmit de resolució i als treballadors/es afectats/es se’ls i notificarà a finals de mes.

 

7.5 Reclamació cobrament plus de perillositat conductors aturat des de fa 3 mesos.

La Cap de RRHH comunica que el complement ja està abonat a la nòmina d’aquest mes.

 

7.6 Informació sobre quin procediment de control sobre el complement proposa l’administració.

El Subdirector de RRHH informa que són les unitats qui informen dels dies que el personal genera el dret d’aquest plus. No cal especificar les hores, només la jornada laboral. El Subdirector de RRHH esmenta que quan arribin les mesures correctores per evitar aquests riscos es deixarà de cobrar aquest plus.

IAC-CATAC demanem que abans que es retiri aquest complement s’haurà de tornar a fer un estudi dels riscos, conforme s’ha complert l’objectiu.

 

7.7 Informació sobre el projecte de tècnic logístic.

La part social demanem que davant la reunió de grup de treball de conductor, a data d’avui no han rebut resposta o documentació del Departament. El Subdirector de RRHH comunica que encara estan treballant i quan el tinguin el faran arribar.

 

Veure en PDF: Comitè Intercentres octubre 24